پارس جنوبی موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : ... با عنوان : روانشناسی بخوانید :
از اهمیت مشاوره روانشناسی در حوزه های مختلف غافل نشوید   در زمان گذشته هنگامی که اختلافاتی در خانواده‌ها ایجاد می‌شد، خانواده ها از ریش سفیدان وبزرگترهای فامیل درخواست میکردند تا بین آنها واسطه شوند و یا با بزرگترهایی مانند والدینشان مشورت می‌کردند تا بتوانند مشکلات بین خود را حل کنند. در دنیای امروز ماهیت خانواده ها تغییر پیدا کرده و حریم خانواده کوچکتر شده است. امروزه نیز این اختلافات همچنان حضور دارند و ممکن است فقط ظاهر آنها تغییر کرده باشند. اهمیت مشورت در دنیای امروز نیز بر کسی پوشیده نیست و به همین سبب در چنین موقعیت‌هایی افراد از مشاوره خانواده بهره می‌برند. زمانی که اختلافی در میان خانواده‌ها رخ می‌دهد، بهتر است با نفر سومی که بدون قضاوت می‌تواند راه حل ارائه دهد، مشورت کنیم و با تشخیص او به دنبال ریشه اصلی مشکلات باشیم.   چرا مشاوره کودک اهمیت بالایی دارد؟   دوران کودکی دوران مهم و تاثیرگذاری در زندگی هر شخص به شمار می رود و نحوه برخورد با کودک در این دوران، زیر بنای شخصیتی او را در بزرگسالی تشکیل می دهد. به همین دلیل است که والدین باید مشاوره کودک و نوجوان را جدی بگیرند و شیوه های فرزندپروری خود را با مشورت متخصصان تعیین کنند.   در کودکی و نوجوانی هر سنی چالش های مخصوص به خود را دارد و برای تربیت صحیح کودک و عبور موفق از این چالش ها ، پدران و مادران نیازمند راهنمایی هستند. برای نمونه به یکی از معضلات در ظاهر ساده والدین می پردازیم: در سنین پایین تر، یکی از چالش های پدر و مادرها این است که کودک بتواند برخی از کارهای شخصی خود را به صورت مستقل انجام دهد و برای انجام آنها وابسته به والدین نباشد. مثلا گرفتن کودک از پوشک و دستشویی رفتن او، یکی از چالش های مهم در سنین 2 تا 3 سالگی است که در برخی از خانواده مشکل ساز می شود. نکته کلیدی در فرزندپروری این است که هر پدر و مادری باید بداند که رفتار هیچ دو کودکی با هم یکسان نیست و تفاوت های فردی باعث بروز رفتار متفاوت در کودکان می شود.   اهمیت مشاوره پیش از ازدواج یکی از موضوعات مهمی که در مشاوره پیش از ازدواج مطرح می شود، تشخیص آمادگی افراد برای ازدواج است. نمی توان یک نسخه کلی برای همه بپیچیم و بگویم از فلان سن به بعد همه دیگر برای ازدواج و شروع زندگی مشترک آماده هستند. آمادگی برای ازدواج در هر شخص متفاوت است و همین سبب شده است تا مشاوره این حوزه، مشاوره فردی را نیز قبل از ازدواج و به ویژه برای تشخیص آمادگی، ضروری بدانند. افرادی که آمادگی ازدواج را ندارند ممکن است زمانی که میخواهند برای انتخاب شریک زندگی اقدام کنند دچار تردیدهای متعدد می شوند و تصمیم درست را از غلط تشخیص ندهند و یا در تعیین معیار های همسر آینده خود دچار آشفتگی می شوند. یا ممکن است فکر نکرده و تحت تأثیر جو، غیربالغانه تصمیم بگیرند. پیش از تصمیم نهایی از آمادگی خود اطمینان حاصل کنید و از مشاوره تلفنی حضوری یا تلفنی بهره مند شوید. پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 388 تاريخ : 13 خرداد 1398 ساعت: 18:48

چکیده : ... با عنوان : مسعود صادقلو بخوانید :
مسعود صادقلو یکی از آن خواننده‌های جوانی است که به تازگی مجوزهای رسمی برای برگزاری کنسرت را از وزارت ارشاد گرفته و قصد دارد به زودی اولین کنسرتش را برگزار کند. صادقلو در بچگی کشتی‌گیر بوده و چند سالی در این رشته فعالیت می‌کرد، اما با ادامه فعالیت در موسیقی کشتی را کنار گذاشت تا به طور حرفه‌ای موسیقی را دنبال کند. مسعود از دوران کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته و به شدت این ورزش را دنبال می‌کرد، ولی در حال حاضر به دلیل مشغله کاری کمتر اخبار فوتبال را پیگیری می‌کند. با این حال بازی‌های تیم ملی را هیچ وقت از دست نمی‌دهد. صادقلو همچنین دوستان فوتبالی زیادی دارد که در نوع خود جالب است. گفت‌وگوی ما با این خواننده جوان را در ادامه می‌خوانید.
* چقدر اهل ورزش هستید؟
به طور کلی خیلی به ورزش علاقه دارم. هم ورزش کردن و هم دنبال کردن رویدادهای ورزشی برایم جذاب است. در دوران کودکی کشتی کار می‌کردم، ولی به دلیل علاقه بیشتر نسبت به موسیقی به سمت این رشته رفتم. ضمن اینکه من هم مثل اکثر مردم در دوران کودکی‌شان در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم، ولی راستش را بگویم خیلی در حال حاضر فرصت پیگیری فوتبال را ندارم، چون مشغله کاری‌ام بسیار زیاد است، ولی در جریان اتفاقات قرار می‌گیرم.
* پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟
واقعاً هیچ کدام. هر دو تیم بزرگ و پرطرفدار هستند و من احترام زیادی برایشان قائلم. البته، چون اکثر رفقایم پرسپولیسی هستند خیلی‌ها فکر می‌کنند من هم طرفدار پرسپولیس هستم، ولی این‌طور نیست؛ مثلاً فرهاد مجیدی را هم خیلی دوست دارم و یا ناصرخان حجازی که خدا رحمت‌شان کند.
* شنیدیم رفقای فوتبالی زیادی داری...
بله، بسیاری از دوستانم از فوتبالیست‌های قدیمی یا بازیکنانی که در حال حاضر بازی می‌کنند، هستند؛ مثلاً علی دایی، علی انصاریان، مهرداد میناوند، علی کریمی یا مهدی طارمی و محسن مسلمان که از دوستان بسیار خوب و نزدیک من هستند.
* فکر می‌کنی کدام یک از آن‌ها به کنسرتت بیایند؟
اول باید بگویم من به تازگی مجوز گرفتم و در حال آماده کردن مقدمات لازم برای برگزاری کنسرت هستم. هر کدام از این دوستان به کنسرت من بیایند باعث افتخار بنده است و خیلی خوشحال می‌شوم. محسن مسلمان را که مطمئن هستم می‌آید. راستش علی دایی به من قول داد که به کنسرتم بیاید. علی‌آقا به من علاقه دارد و آهنگ‌هایم را گوش می‌دهد. مخصوصاً آهنگ برگرد دوباره که مورد علاقه علی دایی داست. هرچند خیلی‌ها دوست دارند علی دایی به کنسرت‌شان بیاید، ولی خب امکانش نیست، چون مشغله کاری زیادی دارند.
* اگر بخواهی از بازیکنان حال حاضر کسی را به کنسرتت دعوت کنی، آن فرد کیست؟
راستش دوست دارم علیرضا بیرانوند و اشکان دژاگه را به کنسرتم دعوت کنم، چون از لحاظ فنی و اخلاقی خیلی آن‌ها را دوست دارم.
* بازی‌های جام ملت‌های آسیا را دنبال می‌کنی؟
بله، مگر می‌شود دیدارهای تیم ملی را ندید. به نظرم تیم ملی خوب و قدرتمندی داریم و خدا را شکر دو دیدار اول را مقتدرانه پیروز شدیم. امیدوارم بازی با عراق را هم ببریم تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.
* تیم ملی می‌تواند قهرمان شود؟
به نظرم پتانسیل قهرمان شدن را داریم و اگر اتفاق خاصی نیفتد به فینال می‌رسیم و عنوان قهرمانی را به دست می‌آوریم.
* ستاره تیم ملی در این رقابت‌ها کدام بازیکن است؟
به نظرم طارمی، سردار و بیرانوند ستاره‌های ما در جام ملت‌های آسیا هستند. هر چند سایر بازیکنان هم باکیفیت هستند و توانایی بالایی دارند. یکی از نکات مثبت این تیم ملی یک‌دست بودن و همدلی کل تیم است که می‌تواند در راه قهرمانی کمک زیادی به ما کند.
* به نظرت از مهاجمان تیم ملی کسی می‌تواند آقای گل جام ملت‌های آسیا شود؟
احتمالش کم نیست. هم مهدی و هم سردار توانایی آقای گل شدن را دارند، ولی به نظرم شانس سردار برای آقای گلی بیشتر از طارمی است، چون انگیزه بسیار زیادی برای درخشش و گلزنی در این رقابت‌ها دارد و می‌تواند آقای گل آسیا شود.
* به غیر از ایران کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟
فکر می‌کنم ژاپن، کره و عربستان رقبای ایران برای کسب جام قهرمانی در آسیا باشند.
* صحبت از سردار شد، بعد از خداحافظی او عده‌ای معتقد بودند دیگر نباید به تیم ملی دعوت شود.
دقیقاً نمی‌دانم علت خداحافظی سردار آزمون چه بود، ولی آن‌طور که شنیدم به دلیل فحاشی‌های یک عده به خانواده سردار، او تصمیم به خداحافظی گرفت. به نظرم کسی که BOLD می‌شود و به پیراهن تیم ملی می‌رسد باید به خاطر منافع ملی، یکسری مسائل را تحمل کند. ضمن اینکه فحاشی تحت هر شرایطی زشت است و نباید این اتفاق رخ دهد، خصوصاً اینکه توهین به خانواده آدم باشد. خط قرمز هر انسانی خانواده اوست. فوتبال برعکس موسیقی است. در فوتبال اگر ۱۰ تا گل بزنی و فقط یک پاس اشتباه بدهی که باعث گل خوردن تیمت بشود، نابودت می‌کنند، ولی در کار ما اگر چند آهنگ خوب ارائه کرده باشید و مردم دوست داشته باشند در صورت خواندن یک کار بد مردم چشم‌پوشی می‌کنند و از کنار آن می‌گذرند.
* به نظرت جای چه کسی در فوتبال ما خالی است؟
علی کریمی اعجوبه فوتبال بود و همیشه و در هر حالتی جایش در فوتبال ایران خالی است. ضمن اینکه به نظرم همین حالا کریم باقری بهتر از خیلی از فوتبالیست‌های کنونی است و می‌تواند در لیگ برتر بازی کند.
* انگار دل خوشی از فوتبالیست‌های فعلی نداری.
راستش فوتبال دیگر مثل سابق نیست. قدیم‌ها فوتبالیست‌ها مثل یک مبارز بودند و می‌جنگیدند. سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند، ولی الان این‌طور نیست و فوتبالیست‌ها سوسول شده‌اند؛ مثلاً رونالدو بیرون از زمین آدم فانتزی به حساب می‌آید. از لحاظ تیپ، استایل و نحوه زندگی‌اش فوق‌العاده است، ولی در زمین مثل یک گلادیاتور رفتار می‌کند و تا آخرین نفس می‌جنگد. به نظرم این گلادیاتور بودن و این جنگیدن را فوتبالیست‌های ایرانی رعایت نمی‌کنند؛ مثلاً من یک رفیق فوتبالیست داشتم که نمی‌خواهم اسمش را بگویم، ولی او همه کاری می‌کرد و کلاً دنبال حاشیه بود و اصلاً نحوه زندگی‌اش به فوتبالیست‌های حرفه‌ای نمی‌خورد، ولی من خودم اهل هیچ چیزی نیستم. به همین خاطر همیشه به او می‌گفتم من باید به جای تو فوتبالیست می‌شدم. خودم به شخصه رونالدو را خیلی دوست دارم و در همه زمینه‌ها الگویم است. البته فکر می‌کنم اگر بازیکنان فعلی اینستاگرام و فضای مجازی را کنار بگذارند و کمتر از آن استفاده کنند بیشتر پیشرفت می‌کنند.

پارس جنوبی موزیک...
ما را در سایت پارس جنوبی موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 387 تاريخ : 4 خرداد 1398 ساعت: 18:52